2010年10月5日星期二

東瀛遊記: 房總半島兩天遊(一) 2010年7月

前言︰這次房總半島遊是小弟2010年日本之遊的另一部,之前介紹過嘅磐梯高原係之前嘅部份,之後我哋返咗東京,再去咗房總半島玩兩days。

命題︰攝時間之旅

完成日本東北之旅後,由於我哋會留喺東京一段時間,市區shopping已經去咗好耐,都xx痕想去去近郊地方。本來我計劃去輕井澤,不過一來覺得兩日唔太夠,二來果邊比較貴,三來亦比較熱門,唔啱我呢d自命清高嘅人,所以最後我選擇咗房總半島︰一個我之前完全未聽過嘅地方。


房總半島位於東京灣畔,屬於千葉縣,其實地方都唔細,而且景點非常散,景點分散喺館山市,鴨川市,銚子市等。由於我哋只會留兩日,而且已經疲憊不堪,所以只諗住喺近東京果面,即係君津附近走一走。由東京去君津,坐京葉線轉內房線,大槪一個鐘多d就到。

內房線有呢款懷舊樣嘅電車,只係唔知點解最後都係無機會坐到

其實旅者去呢度多數選擇住蘇我,因為果度係京葉線轉車站,又或者係住木更津。原來君津真係唔大,市區得果五六個街口,只有超市、藥房、同埋100yen店各一(小弟最後全部都參觀同幫襯過)。至於近火車站嘅酒店只有三間,我就選擇咗Grand Ex君津,原因係一貫嘅︰平。8000yen一間semi double包埋早餐,間房細些少都無咩好埋怨law。而且間酒店嘅外貌都幾ok㗎。



其實我來呢度最重點嘅項目係Mother Farm,我已經計劃咗係第二日去。之前我亦做過功課,知道呢間酒店有特價門票賣,另外君津駅每日有班巴士去Mother Farm(註︰以上資源要睇酒店嘅日文網頁先有),於是check in後當然首先要買飛,另外請職員幫手訂巴士位。雖然呢度d職員大多唔太識英文(日本普遍情況),不過就十分熱情,重同我哋交換香港嘅情報。

由酒店房影落去,君津市真係一眼望晒咁大

Check in完搞晒所有嘢,已經下午一點。咁我哋就有一個下晝無搞作,於是我決定去最近呢樹嘅景點︰鋸山。



睇地圖鋸山同君津好近,不過其實要坐內房線8個站去浜金谷駅先到。內房線班次相當疏落,每個鐘一般只有一至兩班車,所以坐車前最好先攞定班次表,夾好時間。去到之後沿海邊馬路行10分鐘,就去到鋸山ロープウェー纜車站。



纜車車費900yen來回,每程都坐唔夠5分鐘,咁諗番昂平360真係非常抵。當然你可以話呢度有位阿姐會沿途講解,不過我除咗「Sayonara」外就完全聽唔明白。



山上嘅纜車站有個小餐廳,同埋一間小商店賣零食及紀念品,重有一個小小嘅展覽廳,介紹呢區開採嘅石材同埋工具等。據資料話千葉嘅城堡d石頭都喺呢區開採嘅。



不過最必遊嘅纜車站係個天台,因為可以俯瞰東京灣嘅風光。



坐纜車當然係為咗遊山(無得玩水)。出乎我意料之外,除咗纜車果900yen外,原來重有600yen洗費,就係日本寺嘅入場費,因為差唔多成個景區範圍都喺呢間寺入面(無奈中)。重有由纜車站行去西口管理站入口,要行一段山路,雖然唔係長,但d路都頗爛,不過我又見到有幾位日本wet妹,著住3寸高踭鞋都行到wo。(因為佢地身邊都有個大隻男旁住,所以我都唔敢影相嘞)



事緣最後一班落山纜車開下午5點,時間非常唔夠,而且天時暑熱,大家都唔願行,於是600yen入場費只係睇咗山頂部份嘅幾樣嘢︰

百尺觀音


呢幅唔係相機壞咗,而係百尺觀音後面有個位,響兩座山嘅隙縫,係影地獄のぞき最好嘅位置。

地獄のぞき(呢個可以話係呢區嘅地標)


十州一覽台


因為又要夾番電車班次,所以四點廿分就要落山。886鋸山。


(其實如果時間充裕又唔係太熱,可以考慮坐纜車去到山頂,再行番落山,咁可以慳番400yen纜車費)

沿路返回浜金谷駅段路,大陽依然高高掛。



浜金谷駅個站完全無閘機(除咗Suica機),如果買普通單程票就要人手剪票。當然亦唔會有電梯,好有懷舊feel。



返到君津,其實都已經差唔多六點。晚黑就拍拖行吓君津市,去晒果d超市藥房便利店,好休閒。順帶一提晚餐去咗日本三大牛肉飯連鎖集團之一Sukiya食(另外兩大 - 松屋同吉野家之前喺東京已經食過),係我喺日本食牛肉飯最感滿足嘅一次(純屬個人意見)。


第二日嘅行程待續...

感想︰

其實都無咩感想,最主要嘅感想就係「貴」。因為去一去鋸山,纜車(900yen) + 日本寺入場費(600yen) + JR來回(400幾yen),每個人差唔多2000yen。值唔值就真係見人見智。

不過又諗番,去日本旅遊本身就係貴。只係點解大家重係前仆後繼呢?點解大家洗住錢重係心甘情願呢?相反點解行香港或者國內嘅地方,明明便宜好多,大家又會有被揾笨嘅感覺呢?呢樣其實係咪更值得大家,尤其係服務性行業嘅朋友參透一吓呢?

沒有留言: