2010年10月7日星期四

東瀛遊記:仙台兩天遊(一) 2010年7月

前言︰這次仙台遊是小弟2010年日本之遊嘅第三部,之前己經介紹過磐梯高原同房總半島。因為有d朋友問點解介紹兩個比較「僻」嘅地方,反而唔介紹比較多人有興趣嘅仙台,所以我都花些少時間補返。

講開仙台,我嘅第一次「接觸」係2000年第一次去日本旅遊(唔係第一次去日本,因為第一次去係有關野外定向嘅),係跟團嘅。果時個領隊有講話香港人去東京大阪已經有d厭,開始會去一d比較冷門嘅地方,佢當時就推薦咗仙台。不過自己都想像唔到,我會喺十年後先去,而且係自遊行。

命題: 匆忙的半day仙台市遊

好嘞,返回正題。


雖則香港去仙台嘅直航機已經復航。不過由於團友們先要去東京玩一輪(部份團友之前未去過日本),所以仍用「傳統」嘅方法去,就係坐東北新幹線。

由東京開往東北方嘅新幹線,喺東京只會停東京同上野兩個站,於是我決定之前住喺上野,而唔係新宿或者池袋(東京站附近更難揾中下價住宿)。最後揾到呢間Sutton Place Hotel,semi-double房11000yen連簡單早餐(面包+飲料),其實唔平,不過比Super Hotel近火車站,而且早餐並唔係好似傳聞咁要搶,份量都算幾足夠嘅。


(值得補充嘅係呢間酒店有投幣洗衣機同乾衣機,對我哋呢d人真係好有用,可以帶少套衫褲)

坐新幹線由東京去仙台,車程大約100分鐘,話長唔長話短唔短。不過由於我哋係坐係呢架雙層列車嘅下層,於是就咩風景都睇唔到(所以之後預約我打死都話要坐上層)。


仙台第一日我哋只有一個下畫喺市區行吓,最好就坐呢架るーぷる仙台行一個圈。600yen一張全日pass,基本上坐三程已經抵返(單程250yen),所以真係好難諗點解唔買。


不過最後一班るーぷる仙台係16:00由仙台駅開出,呢樣我覺得真係有d匪夷所思。即係話下畫四點幾就要玩完走嘞。

我哋第一站係瑞鳳殿,呢樹就係供奉伊達政宗嘅地方 (仙台城係由伊達政宗呢個藩主創建,所以成個仙台都有好多有關伊達政宗嘅嘢)。


值得一提係最出名扮演伊達政宗嘅,就係有份演出「最後武士」同「潛行空間」嘅日本影星渡邊謙。而我哋呢次喺日本期間,正正係「潛行空間」喺日本上演之時。


由車站行去入口要經一條大斜路再加長樓梯,同行部份團友決定唔入去,慳返500yen入場費。



不過沿路行會見到好多美麗嘅花球,可以試吓問人借返嚟果支50mm定焦鏡。



由於我見當地人都好少響呢度影相,所以自己都只係影咗好少相。



第二站(亦已經係最後一站)係青葉山公園,呢樹亦係仙台城嘅遺址。呢個城最特別嘅地方係無天守閣,因為政宗唔想被當時嘅大將軍德川家康猜忌。所以呢樹無宏偉嘅城堡睇,不過就係眺瞰仙台市嘅好地方。



青葉山公園有伊達政宗的騎馬像,重有一個紀念甲午戰爭同日俄戰爭陣亡士兵嘅紀念碑。我無意再回憶起呢段叫中國人心傷嘅歷史。但撫心自問,嚟呢度嘅香港遊客,有幾多個會記得呢兩場戰爭呢?



呢樹重有一個青葉城資料展覽館,同埋有一間護國神社,不過我哋無咩時間,只係好快行咗一個白鴿轉。同埋去隔離買咗d小食。

要趕最後一班るーぷる仙台巴士嘞。


難得嚟仙台,當然要試當地名物牛舌料理啦。旅遊書話仙台駅三樓嘅牛舌通任何一間都ok。但我哋五點半去到,任何一間都已經大排長龍嘞。


至於你問我點解最後選呢間伊達の牛たん,就係因為晏畫去時,見到好長條龍,不過夜黑再嚟條龍又無咁長wo,咁感覺上好似賺咗。不過後尾我先知到其實牛舌通果四間都係連鎖店,即係如果怕等又唔介意,亦可考慮其他分店。


牛舌料理小弟本身都幾好,不過都會覺得成1800yen一個料理,得牛舌,飯同埋湯係有d貴law。當然不能否認呢d錢係值得花嘅。


飲飽食醉,仙台駅周圍有幾間大百貨公司,香港旅客真係不愁寂寞。至於對不好shopping如小弟來講,無咩搞作就只有喺站附近流連一吓。


無帶腳架,所以出現手震情況

順帶一提今晚嘅住宿Hotel Monte Hermana,一間喺Google Map上面都揾唔到嘅神秘酒店(如果用Street View睇會見到係地盤一個)。9800yen一間semi-double房連早餐,而且重有免費浴池,比起多美in(Dormy Inn)平,位置亦更近仙台駅,book嘅時間我心裡都有好大疑問,邊有咁筍?不過去到發現比我想像中更好,起碼位置上佢同仙台駅都係處於平台上,出入唔駛上落樓梯,而早餐亦係我呢次日本之旅最滿意嘅。此外個浴池都算ok(有女團友話女子果邊試過爆滿,慶幸男子呢邊又未試過喎),所以我個人都頗推介嘅。


酒店實際外貌

當然房間嘅大小就唔好有太大期望



感想:
唔知點解,仙台俾我嘅感覺有d似札幌。不過暫時而言,小弟都係比較喜歡札幌多dd。

有用資料:
仙台旅遊資料: http://www.sentabi.jp/3000/30000000.html
JR East Pass: http://www.jreast.co.jp/tc/eastpass/index.htm

沒有留言: